آناتومی تمرینات فانکشنال (عملکردی)
آناتومی تمرینات فانکشنال (عملکردی)
125,000  تومان
وضعیت: موجود

آناتومی تمرینات فانکشنال (عملکردی)

عنوان: آناتومی تمرینات فانکشنال (عملکردی)
کد:
  • نویسنده: کوین کار، مری کیت فیت
  • مترجم: سید مسعود میرمعزی، مهدی یوسفی، پرنیان اصل فلاح

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

160


نوبت چاپ:

1


شابک:

9786005543858


تیراژ:

100


ويراستار:

فیروزه خسروشعار


سال:

1401

چکیده :

اصطلاح «تمرین عملکردی» بیش از یک دهه پیش، از زمانی که بخشی از آموزش بومی سازی شد، با اختلاف نظر زیادی همراه بوده است. در آناتومی تمرینات فانکشنال (عملکردی)،  متخصصان قدرت و آمادگی جسمانی، کوین کار و مری کیت فیت ، نابسامانی ها و باورهای غلط در مورد تمرینات فانکشنال را شکافته و تمام جنبه های تدوین یک برنامه هدفمند ، مؤثر و کارآمد را که قدرت، ثبات و تحرک را فراهم می کند، پوشش میدهند. شما باید از بدن خود در زندگی و ورزش حمایت کنید.
        با تعریف مشخصی از آنچه که تمرینات فانکشنال به همراه دارد شروع می کنیم تا به اهمیت تمرینات تحرک و تأثیر آن بر کیفیت حرکت، عملکرد، و کاهش آسیب آشنا شوید. برای آماده سازی در فعالیتهای با شدت بالا از فعالیت های گرم کردن بدن استفاده کنید. از توپ طبی و تمرینات پلایومتریک برای یادگیری تولید و جذب نیرو استفاده کنید. کار با هالترهای المپیکی، تاب دادن کتلبل و تمرینات پرشی قدرت را بهبود دهید، با تمرینات مبتنی بر مفاصل ران ، مفصل زانو ، تمرینات فشاری، کشیدنی و قسمت مرکزی بدن(کُر)، قدرت را در بالاتنه، پایینتنه و قسمت مرکزی تقویت کنید.
        عملکردهای داخلی هر یک از تمرینات را با تصاویر کاملاً عالی و کامل ببینید که چگونه عضلات اولیه و ثانویه و بافت همبند مورد استفاده در تمرین را نشان میدهد. از دستورالعمل های دقیق این تمرینات چندسطحی و خطی اطمینان حاصل کنید که هرکدام را به درستی و ایمنی کامل اجرا می کنید. بخش تمرکز بر تمرینات عملکردی نحوه تمرینات و فعالیتهای خاص را نشان می دهد، گرچه این یک حرکت ورزشی انفجاری باشد یا انتقال ساده یک جعبه!

        کتاب آناتومی تمرینات فانکشنال (عملکردی) شامل تمرینات سنتی و غیرسنتی و تمرینات حرکتی است که به شما در افزایش قدرت عملکردی و کاهش آسیب کمک می کند ، بنابراین بدن شما آماده است از نیازهای عملکرد ورزشی در زندگی روزمره حمایت کند.

 

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT